LEMBAGA PENGAWAS SMK SERI ISKANDAR

Assalamualaikum and Hi!
Welcome to Lembaga Pengawas Sekolah Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Iskandar's blog. We share everything about the Prefect Board of SMK Seri Iskandar here.
Enjoy your visit.

Wednesday 6 July 2016

SAMBUTAN HARI RAYA DAN HARI LAHIR

Pada 5 Julai 2016 Lembaga Pengawas Sekolah telah mengadakan Sambutan Hari Raya dan Majlis Hari Jadi bagi ahli LPS yang menyambut hari lahir pada bulan 9.10,11 dan 12. Sambutan kali ini diurus selia oleh semua ahli LPS tingkatan 4. Persiapan awal dilakukan dari 1 Julai lagi di mana AJK Pelaksana telah mengadakan mesyuarat dan agigahan AJK Kecil bagi melancarkan program berkenaan. Persiapan berjalan lancar. 

Sambutan  kali ini dihadiri oleh Puan Mashitah bt Ismail, Tuan Pengetua SMKSI, Encik Abu Hamid b Meri, PK Pentadbiran, Puan Noor Asiah bt Ismail, Gk Bahasa, Pn Aminah bt Sastro, GK Teknik dan Vokasional, Encik Mohd Effendi b Abdul Mukti, SU Disiplin dan Puan Rosni binti Ghazali, PSU Disiplin SMKSI dan Puan Tajunijah bt A.M.S. Aboo Backer selaku guru Penasihat LPS. Kami merasa  bangga dan berterima kasih di atas kesudian pihak Pentadbir untuk bersama-sama kami meraikan Sambutan Hari Raya dan Hari Lahir kali ini. Sekalung tahniah kepada AJK Pelaksana yang telah berjaya menganjurkan amajlis sederhana tetapi penuh makna dan meriah pada tahun ini. Semoga LPS terus Excellent dan Berprestij. 
  

Persiapan pentas
Hasil kreativiti AJK Pelaksana

Ucapan Tuan Pengetua

Antara ahli yang menyambut Hari lahir






Bersedia untuk sesi bermaafan





No comments:

Post a Comment