LEMBAGA PENGAWAS SMK SERI ISKANDAR

Assalamualaikum and Hi!
Welcome to Lembaga Pengawas Sekolah Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Iskandar's blog. We share everything about the Prefect Board of SMK Seri Iskandar here.
Enjoy your visit.

Saturday 14 November 2015

KERJA SEPAKAT MEMBAWA BERKAT: GOTONG ROYONG BILIK LEMBAGA PENGAWAS SEKOLAH

Kerja-kerja awal untuk mengemas bilik LPS telah bemula. Kami sedang berusaha menjadikan bilik kecil kami lebih kondusif dan mempunyai informasi  berkaitan dengan organisasi kami. Pn Mashitah bt Ismail, Tuan Pengetua kami sentiasa memberi sokongan kepada LPS. Kami memperolehi kebenaran daripada beliau menggunakan rak  dan papan kenyataan terpakai untuk kami gunakan di bilik kecil kami. Guru Penasihat kami pula seorang yang suka kebersihan dan kecantikan dan sering memberi tunjuk ajar dan nasihat kepada kami AJK tertinggi LPS untuk bergerak menjadikan bilik kecil kami tampak ceria, indah, berinformasi  dan bersih. Kami berharap dengan adanya bilik untuk kami beroperasi semua jentera  kerja LPS akan berjalan lancar  pada tahun hadapan.

 Sebahagian AJK sesi 2015/2016 rancak menjalankan kerj-kerja gotong royong

Naib Ketua Pengawas 1 dan 2 memberikan kerjasama yang erat

AJK Bilik LPS sesi 2015/2016

Setiausaha LPS sesi 2015/2016 tekun bekerja

Ketua LPS 2014/2015 sedang mendengar arahan dari guru Penasihat






Dalam kesibukan menghadapi Peperiksaan SPM, pengawas Tingkatan 5 juga turun padang membantu kerja-kerja gotong royong bilik Lembaga Pengawas. Kami Lembaga Pengawas Sekolah mengucapkan selamat maju jaya dan semoga berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaan SPM.

Pengawas tingkatan 5 memberikan kerjasama yang sangat baik

Bendahari LPS sesi 2014/2015 sibuk menampal infomasi LPS

Semangat kerja sepasukan yang tinggi di antara ahli LPS




Setiausaha LPS sesi 2014/2015 juga menghulur bantuan bersama AJK LPS 2014/2015
Sekalung penghargaan buat  guru Penasihat kami dan semua LPS yang menghulurkan tenaga dan bakti untuk menjadikan bilik LPS sekolah lebih kondusif.

No comments:

Post a Comment